implaclean

خمیر دندان مخصوص ایمپلنت

افرادی که ایمپلنت دارند باید از این خمیر دندان استفاده کنند

 Implaclean برای افرادی با ایمپلنت های دندانی طراحی شده و جهت حفظ بهداشت دندان ها و ایمپلنت ها ضروریست.implaclean لذت استفاده از کاشت دندان را برای ادامه ی عمر شما فراهم می نماید.


Implaclean دارای حق ثبت فناوری منحصر به فرد Ardox-X Active non radical oxygen می باشد و دارای ترکیبات لاکتوفرین و میزان کم فلوراید (200 ppm) است.این فن آوری جدید بر مبنای آزاد سازی اکسیژن فعال بنا شده است. کمپلکس فعال (اکسیژن فعال) به دلیل نفوذ عمیق در بافت های طبیعی معروف می باشد. لاکتوفرین دارای اثرات ضد باکتری، ضدانگلی و ضدویروسی است.

علاوه بر این، باعث تحریک رشد بافت استخوانی جدید می شود و همچنین سرعت تخریب بافت استخوان موجود را کند می نماید.
Implaclean مانع از عفونت لثه و تشکیل پلاک میکروبی میشود و دندان ها و ایمپلنت ها تمیز و عاری از باکتری های مضر باقی می مانند . همچنین اکسیژن فعال باعث سفید شدن دندان ها و عدم تغییر رنگ بین دندان های طبیعی و ساختار ایمپلنت می شود.

در این محصول، اکسیژن فعال به صورت ایمن و غیررادیکالی منتشر شده و هنگام مسواک زدن به طور فعال باقی میماند. در مقابل،شکل رادیکال و فعالی وجود دارد که به نام hydrogen peroxide شناخته شده است و برای سلامت انسان عاملی مضر است. کارخانجات بدون توجه به وجود hydrogen peroxide  و بدون بهره گیری از تکنولوژی Ardox-X Active non radical oxygen اقدام به تولید خمیردندان می کنند و به سلامت انسان ها آسیب می رسانند.

نکته:
تمامی عملیات انجام شده بر روی لثه جهت کاشت دندان و غیره باید در نهایت پاکیزگی صورت گیرد در غیر این صورت موجب التهاب لثه و استخوان فک می شود که عامل اصلی تخریب ایمپلنت است. با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از لوازم مناسب به راحتی می توان از این امر جلوگیری کرد..
زمان بندی استفاده:
حداقل روزی 2بار به مدت 2 دقیقه 
مناسب برای بزرگسالان و کودکان بالای 6 سال

مزایای Implaclean:

ایمن برای ساختار ایمپلنت

تکنولوژی منحصر به فردanionic active oxygen

لاکتوفرین

میزان کم فلوراید

PH خنثی

خواص غیرسایندگی